088 - 563 5 563 Klant login

BK Nieuws

20 juni 2018

BK Sneltransport BV zoekt een ambitieuze allround HR Manager



BK Sneltransport BV zoekt een ambitieuze allround HR Manager voor minimaal 32 uren per week. Wij zijn op zoek naar een persoon die bruist van energie, die graag meedenkt met de organisatie en die mee wil groeien met het bedrijf. Iemand die van veel markten thuis is en een groot inlevingsvermogen heeft. Een pragmatisch werker die efficiency en flexibiliteit hoog in het vaandel heeft. Iemand die in ons complex bedrijf overzicht heeft en behoud. Iemand die in crisissituaties snel en doordacht kan handelen.

BK Sneltransport BV is een zeer dynamisch bedrijf dat logistieke oplossingen biedt aan een brede klantenkring van topkwaliteit. BK is veelzijdig en divers in een 24/7 werkomgeving en heeft vestigingen in Veghel, Boxmeer, Nieuwegein en Amsterdam. Binnen BK zijn 130 medewerkers werkzaam en we rijden met ruim 100 voertuigen door heel Europa. Training en continue verbeteren zijn cruciale facetten in onze veeleisende branche. Oftewel genoeg uitdagingen voor onze HR afdeling.

Kerntaken en verantwoordelijkheden van een HR-manager

  • Salariscontrole en verwerking;
  • Handhaven en uitvoeren van procedures (met betrekking tot werving, salaris, verlof, ziekte en ontslag);
  • Fungeren als aanspreekpunt voor verschillende niveaus binnen de organisatie;
  • Coördineren van functioneringsgesprekken;
  • Opstellen van functieprofielen en relevante competenties;
  • Helpen en/of begeleiden van werknemers met verschillende casussen;
  • Opleidingen organiseren;
  • Vormgeven van het uitstroombeleid van de organisatie;
  • Opstellen en implementeren van een human resource-strategie;
  • Human resources-beleid uitstippelen, voeren en opvolgen;
  • Interne communicatie tussen management en personeel.

Opleiding en skills

  • Een relevante afgeronde HBO- opleiding (HRM / Bedrijfskunde etc.);
  • Ervaring in een dynamische omgeving: goed kunnen omgaan met veranderingen;
  • Zowel strategisch, maar ook operationeel sterk;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Ervaring met sociale wet- en regelgeving en pensioenen;
  • Eventueel ervaring met de opbouw, verbetering en digitalisering van een HR-afdeling;
  • Vakinhoudelijk sterk en communicatief uitstekend (Nederlands en Engels);
  • Kennis van de Vervoer CAO en dit kunnen toepassen;
  • Handig met Microsoft Office en Excel;
  • In bezit van Rijbewijs B;
  • Werkzaamheden zullen voornamelijk in Veghel en in Boxmeer uitgevoerd worden.

Geïnteresseerd in deze mooie rol? Wil jij ook deel uit komen van ons geweldig team in deze bijzonder interessante branche?
Dan ontvangen wij graag je motivatiebrief, CV en pasfoto in onze mailbox.

Voor vragen kunt u terecht bij Barbara van Kessel.
Telefoonnummer: 0413-378825 (kies optie 2)

 



Terug